شرکت طراحی وب سایت

Wiki Article

اندازۀ صفحه‌های ‌نمایش از مانیتورهای بزرگ شرکتی گرفته تا ساعت‌های مُچی هوشمند متفاوت است؛ بنابراین زمانی که می‌خواهید یک وب‌سایت طراحی کنید، باید به ابعاد دستگاه‌های مختلفی که سایت شما را برای کاربران نمایش می‌دهند توجه کنید.

همچنین، اگر قصد ساختن فروشگاه اینترنتی را داشته باشید، از آنجایی که پرتال برای این منظور نوشته شده است، در نهایت یک فروشگاه بهتر، سریع تر و با امکاناتی بیشتر خواهید داشت. مزیت نهایی پرتال نیز، هزینه بسیار مناسب است.

در طراحی تطبیقی می‌توانید سلسله‌مراتب بصری را برای نسخۀ دسکتاپ یا موبایل به‌طور مجزا طراحی کنید؛ اما در طراحی ریسپانسیو این امکان را ندارید و باید مراقب تغییرات باشید.

با وردپرس هر فردی می تواند با حداقل اطلاعات فنی در برنامه نویسی وردپرس را نصب و قالب دلخواه خود را پیاده سازی کند. وردپرس طوری طراحی شده است که کار هایی مانند: مدیریت پست ها، آپلود تصاویر، اضافه کردن صفحات جدید و … را بسیار آسان کرده است.

اگر به دنبال یک وبسایت برای فروش آنلاین در یک بازار رقابتی هستید روی حدود ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومان حساب باز کنید.

به هنگام درخواست طراحی سایت دو یا چند زبانه به موارد زیر توجه کنید:

در صورتی که قصد استفاده از قالب های پیش فرض پرتال را داشته باشید، فقط کافی است قالب خود را انتخاب کنید و تغییرات لازم را روی آن اعمال کنید. بنابراین، ظرف چند روز وب سایت خود را خواهید داشت.

بنابراین بعد از بالا آمدن سایت، این طراح دیگر مسئولیتی از بابت تولید محتوا و سئو کردن سایت ندارد (برای ادامه مسیر باید به سراغ یک کارشناس یا مدیر سئو بروید).

وردپرس از رابط کاربری ساده ای برخوردار است. شما می توانید وردپرس را مطابق نیاز های کاری خودتان سفارشی سازی کنید.

پس از اتمام آموزش، شرکت طراحی هرگز نباید سایت شما را فراموش کند. احتمالاً خواهید گفت چرا؟ در ادامه توضیح خواهیم داد.

طراحی سایت با وردپرس – قیمت – هزینه طراحی سایت وردپرس – تعرفه طراحی سایت سال ۱۳۹۹

اگر نیاز به یک وب‌سایت اختصاصی با امکانات ویژه برای معرفی و ارائه خدمات کسب و کار خود دارید، یا اگر به دنبال یک وب سایت شخصی هستید، این گزینه برای شما مناسب است.

برای ساخت سایت با وبزی دیگر نیاز به استخدام طراح سایت و یا یادگیری طراحی سایت ندارید و در کمتر از یک ربع می توانید سایت دلخواه خودتان را طراحی کنید.

در پایان باید بگوییم اگر به دنبال طراحی یک سایت با رعایت اصول سئو هستید، امنیت سایت برایتان اهمیت زیادی دارد، دانش برنامه نویسی چندانی ندارید، بودجه زیادی برای طراحی سایت ندارید، بخواهید به راحتی سایت خود را مدیریت کنید و هم چنین از پشتیبانی آنلاین تیم توسعه دهنده استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از وردپرس است.
در دوره آموزشی طراحی سایت وردپرس ۰ تا ۱۰۰ به شما نحوه کدنویسی صحیح بر سکوی وردپرس رو آموزش میدیم. آنچه در این دوره خواهید آموخت:

این راهنمایی اصول اولیه  تا تغییرات عمده را بدون نیاز به کدنویسی در وب سایت را پوشش می دهد.

حتی افزودن زبان دیگری مانند روسی، ترکی و عربی نشان دهنده میزان احترام شما به مخاطب این کشور هاست و البته جدی بودن شما در ارتباط با آن ها را اینجا کلیک کنید نیز متذکر می شود.

سؤال خوبی است! ما وقتی صحبت از تکنیک‌های طراحی وب‌سایت می‌شود، نمی‌توانیم بگوییم که ریسپانسیو بهتر است یا آداپتیو.

در کل که گول قیمت های زیاد طراحی سایت رو نخورین مخصوصاً برای وردپرس ولی خب به هرحال بستگی داره از چه پلتفرمی و با چه سطح امنیتی و برای چه شرکتی کار طراحی سایت انجام بشه و نمیشه با اطمینان گفت که بله یه قیمتی رو روی اینجا هوا میگن.

چند زبانه کردن سایت از ابتدا طراحی مدنظر می باشد یا سایت از قبل طراحی شده است؟

مدت زمان انجام یک پروژه طراحی سایت، کاملاً بستگی به ویژگی‌ها و گستردگی آن دارد.

سایت دقیقا مشابه این نهال تازه متولد شده است. سایت باید دائماً نگهداری شود تا مشکلاتی که ممکن است ایجاد شود برطرف شود.

حالا که با مجموعه عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت وردپرس آشنا شدید میتونیم جمع بندی کنیم و قیمت یک پروژه وردپرس رو تخمین بزنیم. هزینه طراحی وب سایت با وردپرس بسته به اینکه شما چه سطحی از کیفیت و کمیت رو انتخاب بکنید خیلی گسترده است و میتونه از ۱۰ میلیون تومان شروع بشه.

اکنون که با مفهوم بهینه سازی آشنا شدید، باید از تأثیر این بخش بر هزینه طراحی وب سایت نیز آگاه باشید. بهینه سازی معمولا بخشی از فرآیند طراحی وب سایت نیست، اما پروژه پس از تکمیل وب سایت شروع می شود. هزینه بهینه سازی معمولا با توجه به عملکرد رقبا، سختی کلمات کلیدی هدف، اندازه وب سایت و در نهایت تجربه متخصصان سئو تعیین می شود.

ما نحوه مدیریت وب سایت را به شما آموزش می‌دهیم و پاسخگوی سوالات شما هستیم.

اینطوری سرعت وب‌سایتتان هم کم نمی‌شود. برای پیداکردن عکس‌های باکیفیت و رایگان هم پیشنهاد می‌کنیم مقالۀ «سایت‌هایی برای دانلود رایگان عکس» را مطالعه کنید.

حتما برای شما هم پیش آمده که با شروع پروژه طراحی سایت اولین چیزی که به ذهنتان می رسد قیمت این پروژه است. اغلب این اتفاق می افتد، حتی در هنگام خرید یا اینکه ممکن است به وسیله ای نیاز داشته باشید اما به دلیل هزینه بالا از آن صرف نظر کنید. در بیشتر موارد حتی نیازی به دانستن هزینه نیست، اما ناخودآگاه قیمت را می پرسیم.

با اینحال، همانطور که در ابتدا نیز گفتیم، هر چند پرتال تمام ویژگی ها و امکانات لازم برای داشتن یک وب سایت استاندارد و خوب را در اختیار شما قرار می‌دهد، اما قابلیت توسعه کمتری نسبت به وردپرس دارد.
هزینه طراحی سایت چند زبانه معمولا بر اساس نکات زیر متفاوت است:

پوسته ها اغلب برای بارگذاری سریع صفحه بهینه نشده اند. چیزی که اهمیت زیادی در ارتقای رتبه گوگل و سئو سایت داره، سرعت بارگذاری صفحه است.

ما هم برای ساختن یک ناوبری مفید، استفاده از منوی همبرگری را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

از چه سیستمی برای مدیریت محتوا استفاده می شود؟ وردپرسی یا طراحی اختصاصی و کدنویسی

یکی دیگر از بهترین مزیت های وردپرس بروز رسانی های متعدد و البته رایگان آن است. این بروز رسانی را تیم توسعه دهنده وردپرس به طور منظم و در فواصل زمانی مختلف منتشر این سایت کرده و به رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد.

پس از نصب وردپرس پروژه رو با تنظیمات اولیه مورد نیاز شروع میکنیم.

بعضا دیده شده که با تغییر زبان از فارسی به عربی یا انگلیسی صرفا محتوای صفحه عوض می شود و منو یا سایر بخش ها همچنان فارسی باقی می ماند.

اجازه دهید کارشناسان حرفه‌ای و متخصص ما سایت شرکت شما را طراحی کنند

اگر مایل به برآورد هزینه طراحی سایت وردپرس هستید میتونید از اطلاعات جدول زیر استفاده کنید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت ایران وب لایف با نمونه های کاری موفق در زمینه طراحی سایت وردپرسی یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما در این زمینه است.

ما با طراحی سایت های بی نظیر در ۱۳ استان کشور شناخته شده هستیم و میتونیم گارانتی کنیم که با سایت ما لینک ۱ گوگل در حوزه فعالیت تون در انتظار شماست.

اعمال تغییرات در استایل های دستی بعد از مدتی بسیار دشوار و پر از خطا است.

برای ساخت سایت با وبزی دیگر نیاز به استخدام طراح سایت و یا یادگیری طراحی سایت ندارید و در کمتر از یک ربع می توانید سایت دلخواه خودتان را طراحی کنید.

اما پرتال هم مزایای خاص خود را دارد. اولین مساله این است که پرتال یک سایت ساز و فروشگاه ساز ایرانی است لینک منبع که با توجه به نیازهای فارسی زبانان نوشته شده است. بنابراین اگر قصد استفاده از قالب آماده را داشته باشید، در پرتال به قالب هایی سریع تر و بهتر دسترسی خواهید داشت.

Report this wiki page